Meie poole võib pöörduda väga erinevate soovidega autoomanik. Meil on teadmised ning kogemused võidusõidu tehnika, hobisõidukite, kui ka tänavaautode ehitamise vallas. Oleme tuntud ringraja-, drifti-, ralli- , offroad – ja kindlasti ka Eesti võimsamate kiirendusautode ehitamise poolest. Lisaks aitame tarbesõidukite kui ka rasketehnika omanikke mootori töö optimeerimise läbi.
Koostöös meiega on võimalik kasvatada auto võimsust ning parandada auto välimust.
Meie poolt pakutavad hooldus- ja remonttööd:
- Hooldus- ja remonttööd sportautodele
- Pidurite hooldus ja remonttööd
- Käigukastide hooldus
- Veermiku kontroll ja remont
- Mootori seisukorra hindamine/remontimine ja vahetus
- Diagnostika
Pakume diagnostikatööd sõiduautodele.
Meie poolt pakutavad diagnostika teenused
- Lühitest
- Veakoodide lugemine ja kustutamine
- Programeerimine
- Lekkevoolude kontroll
“Chip-tuning”, “Remap” on märksõnad, mis on seotud mootori juhtmooduli optimeerimisega. Meil on selles vallas kogemust üle 10 aasta. ATV-d, sõiduautod, paadid, bussid, veoautod, traktorid, metsaveokid, kombainid – kõikide nende masinate puhul sõltuvalt margist saame appi tulla! Sealhulgas saame abiks olla EGR, DPF, Adblue probleemide lahendamisel.
EGR (Exhaust gas recirculation) on mootori küljes asuv klapp, mis saadab uuesti ringlusesse osa väljalaskegaase, püüdes seeläbi suurendada mootori ökonoomsust ja vähendada ohtlikke ühendeid heitmetes.
Meie poole võib pöörduda erinevate EGR klapi muredega ja kindlasti leiame ka toimiva lahenduse.
DPF (Diesel particulate filter) ehk tahmafilter, mis on modernsete autode summutisüsteemi osa, mille ülesandeks on koguda tahmaosakesi. Paraku on tahmafiltriga seotud probleemid igapäeva elu osa. Suudame erinevaid lahendusi pakkuda tahmafiltri probleemide korral vastavalt kliendi soovidele.
AdBlue süsteemid on raskeveokitel ja bussidel kasutusel juba aastast 2004. Tänaseks on ka enamus diiselmootoriga sõiduautod selle süsteemiga varustatud. Meie kliimas on süsteemi tõrked üsna tavapärased. Saame abi pakkuda pea kõikidele sõidukitele, mis on varustatud Adblue süsteemiga, sõiduautodest kuni traktoriteni välja.
DSG (Topeltsiduriga) käigukasti tarkvara optimeerimisega on võimalik parandada käigukasti tööd ning pikendada sidurite eluiga kui tõstetakse mootori võimsust.
Läbi käigukasti seadistamise on võimalik parandada käiguvahetuse kiirust, sujuvust ja tunnetust. Sealhulgas väändemomendi piiraja modifitseerimine, “launch control” seadistamine, gaasipedaali tundlikkuse suurendamine.
Kasutame sõidukite seadistamiseks ja võimsuse mõõtmiseks Dynocomi AWD5000
- Võimsuse mõõtmine 2wd ja 4wd autodele
- Seadistamine
- AF ja Boost lisamine graafikule
- Detonatsiooni kuulamine
- Võimsuse kao tuvastamine
RACETUNE
Meie aastatepikkuste kogemustega meeskond suudab välja tuua iga sõiduki tõelise potentsiaali!
Kas sinu pilku on liikluses haaranud mõni silmapaistev hobiauto? Oled kiirendus, ralli, rallikrossi, ringraja või hoopis offroadi autode fänn? Vähemasti oled kuulnud ülipopulaarsest “chip-tuningust”, mida saab paigaldada peaaegu igale sõidukile?