AdBlue Scr eemaldus

Paljud modernsed sõidukid on varustatud AdBlue süsteemiga. Süsteemil on erinevad nimetused, näiteks Mercedes-Benz nimetab süsteemi „BlueTEC“, Peugeot „BlueHDI“, VW nimetab „Bluemotion” jne.

Milleks Adblued kasutatakse ja kuidas see toimib?

  • AdBlue aitab vähendada NOx (lämmastikoksiid) taset diiselsõiduki summutis.
  • Aitab saavutada vastavuse heitgaasinormidele Euro 4, Euro 5 ja Euro 6.
  • Süsteem koosneb järgnevatest komponentidest: AdBlue paak, soojendussüteem, paak, pihusti, NOx andurid, SCR katalüsaator ning juhtmoodul.
  • AdBlue vedelikku pihustatakse summutisse peale DPF (tahmafiltrit). AdBlue pihusti pihustab vajaliku hulga vedelikku ning seejärel sisenevad gaasid AdBlue katalüsaatorisse kus lämmastikoksiidid (NOx) muundatakse diatomaarseks lämmastikuks (N2) ja veeks (H2O).
  •  Levib arvamus, et DPF ja AdBlue on üks ja sama süsteem, kuid tegelikult on tegemist täiesti eraldiseisvata süsteemidega ning teineteise tööd nad ei mõjuta.

AdBlue Probleemid

Kuigi pealtnäha tundub tegemist olevat lihtsa ja töökindla süsteemiga, siis kahjuks nii see ei ole. Süsteemil on palju komponente ja andureid, mille võib isegi rikkuda külm ilm.

Enamasti on süsteemi riketeks Adblue soojendus, külmunud vedelik, pihusti, NOx andurite, pumba ja juhtmooduli probleemid. Ühe komponendi rikke tõttu lülitub välja kogu süsteem, süttib kollane märgutuli ning sõiduki võimsus väheneb.

Osadel sõidukitel piiratakse ka läbisõitu Adblue süsteemi rikke korral. Kui kilomeetrid jõuavad 0km peale siis sõiduk enam ei käivitu!

AdBlue süsteemi remont

  • Oluline on teha kvaliteetset diagnostikat, et täpselt tuvastada vigane komponent ja leida selle rikke põhjus. Pärast remonti on vaja süsteemi lähtestada ja kohandada.
  • Remonti tehes tasub arvestada, et selle süsteemi komponendid on üsna kallid ja isegi kui paigaldatakse uued originaalosad võib meie keskkonnas olla nende kestvus lühike.

AdBlue süsteemi eemaldus

Teine lahendus probleemile on selle süsteemi täielik väljalülitamine. See on kõige populaarsem meetod probleemi lahendamiseks.

Sellel on mitmeid eeliseid:

  • esiteks väldite igaveseks süsteemi või selle komponentide parandamise vajadust.
  • teiseks, te ei pea enam AdBlue’i täitma.
  • kolmandaks ei satu te kunagi olukorda, kus süsteemi rikke korral ei saa te oma autoga sõitmist jätkata.

AdBlue süsteemi eemaldamisel jäävad komponendid külge. Eemaldamine toimub programmeerimise teel mootori juhtmoodulist.

Teostame Teie sõidukile enne ja pärast põhjaliku diagnostika ja proovisõidud.

Lisainfo saamiseks pöördu meie spetsialisti poole!

Mallort@racetune.ee
(+372) 56498930

RACETUNE

Meie aastatepikkuste kogemustega meeskond suudab välja tuua iga sõiduki tõelise potentsiaali!

Kas sinu pilku on liikluses haaranud mõni silmapaistev hobiauto? Oled kiirendus, ralli, rallikrossi, ringraja või hoopis offroadi autode fänn? Vähemasti oled kuulnud ülipopulaarsest “chip-tuningust”, mida saab paigaldada peaaegu igale sõidukile?

Küsi infot või pakkumist

TÖÖPÄEVADEL 09.00 – 17.00

Reti tee 6, Peetri, 75312 Harju maakond